آیا واقعاً تجزیه و تحلیل ویدیویی می تواند هوشمند باشد؟
تجزیه و تحلیل ویدیویی موضوعی است که این روز ها در صدر تکنولوژی های رو به پیشرفت در حوزه امنیت قرار گرفته است. همه ما می دانیم که نظارت تصویری معمولاً با امنیت همراه است. اما در بیشتر موارد، این تکنولوژی به جای جلوگیری از وقایع نامطلوب، برای ثبت حوادث و کمک به تحقیقات پس از واقعیت استفاده می شود.
تجزیه و تحلیل ویدیویی مجهز به هوش مصنوعی روند بسیار امیدوار کننده ای است که اساساً نحوه کار را تغییر می دهد. استخراج داده های قابل کنترل از یک جریان ویدئویی می تواند در اوایل شناسایی موقعیت های خطرناک، به حداقل رساندن آسیب و در حالت ایده آل، به طور کامل از موارد اضطراری جلوگیری کند. همچنین، هوش مصنوعی به طور قابل توجهی زمینه های استفاده از نظارت تصویری را فراتر از سیستم های امنیتی سنتی گسترش می دهد.
با این حال، هیاهوی پیرامون این فناوری جدید و مد روز از انتخاب راه حل های با کیفیت در طیف گسترده ای از محصولات برای کاربران بالقوه جلوگیری می کند. این موضوع اغلب منجر به وسواس ها و ایجاد موانع برای استفاده از این تکنولوژی و به دنبال آن یک محدودیت کامل می شود. آیا واقعاً تجزیه و تحلیل ویدیویی مجهز به هوش مصنوعی می تواند کلید موفقیت در نظارت تصویری باشد؟ در این مقاله سعی می کنیم از زوایای مختلف این موضوع را بررسی کنیم تا بفهمیم که این فناوری چه کاری می تواند انجام دهد ، چه کاری نمی تواند و از کجا می تواند به کجا برسد؟
پیشرفت تکنولوژیکی یا فقط یک سراب دیگر؟
اغلب گفته می شود که بازار نرم افزار مدیریت فیلم (VMS) به طور فزاینده ای در حال پیشرفت است و به طور گسترده در دسترس عموم قرار گرفته است. همچنین در این بازار بسیاری از محصولات با ویژگی های مشابه وجود دارند که این موضوع انتخاب را برای ما دشوار می کند. در نتیجه در چنین شرایطی، نام و اعتبار فروشندگان و نحوه برندسازی آنها در حال تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین مزیت های فروش آنها در بازار جهانی است. به همین دلیل تولیدکنندگان در حال حاضر دو گزینه در دسترس دارند: اول اینکه می توانند درگیر جنگ قیمت شوند و به کاهش هزینه ها اعتماد کنند، یا محصولی را ارائه دهند که واقعاً نوآورانه و انقلابی باشد و با برند سازی سود سرشاری نسیب شرکتشان کنند.
توسعه دهندگان VMS که مسیر دوم را انتخاب می کنند، در حال ایجاد محصولاتی هستند که از هوش مصنوعی مبتنی بر شبکه های عصبی و یادگیری عمیق استفاده می کنند. بازار تجزیه و تحلیل ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی که دو یا سه سال پیش ظهور کرده است، رونق شدیدی را در حال حاضر تجربه می کند. این موج جدید فناوری باعث تغییرات شگرفت در دنیای VMS شده است و به توسعه دهندگان کوچک و بلندپرواز چیزی را می دهد که نسبت به آن خوشبین باشند. به نظر می رسد که تولید کنندگان خلاق اکنون فرصت دارند تا در چند سال آینده به عنوان رهبران بازار ظهور کنند.
با این حال ، هیاهوی پیرامون این روند جذاب و تحول انقلابی نگرانی های منطقی را در میان متخصصان باتجربه صنعت امنیت ایجاد کرده است. این نگرانی ها ناشی از مشتریانی است که به دنبال راه حلی نوآورانه برای مشکلات خود هستند در حالی که تأمین کنندگان استراتژی توسعه بلند مدت را در خلاف جهت چنین درخواستهایی گسترش می دهند. تی وی تی دوربین مداربسته
این موضوع تا حد زیادی شبیه حباب فناوری است که در سالهای گذشته در بسیاری از صنایع مشاهده شده است ، مانند حبابی که در صنعت تجزیه و تحلیل ویدیوی قبل از هوش مصنوعی ایجاد شده بود و هنگامی که مشخص شد وعده های پیرامون آن تبلیغات بازاریابی محض است، منفجر شد. با این حال، عواملی وجود دارد که نشان می دهد سیستم های نظارت تصویری مجهز به هوش مصنوعی حباب نیستند و باید آنها را جدی گرفت.
سه عامل که هوش مصنوعی را باید جدی بگیریم
اولین – و اصلی ترین دلیل این است که این تکنولوژی از سیستم های موجود در سایت های مشتریان ناشی می شود. آنها همان ترفندهای گذشته بازار را استفاده می کنند تا به سرعت به کامپیوتر بیاموزند که با استفاده از رویکرد الگوریتمی کلاسیک وقایع را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کند.
مورد دوم این واقعیت است که این فناوری جدید نه تنها از طریق نرم افزار و استارت آپ های ابری ، بلکه توسط توسعه دهندگان VMS نیز به شدت پیگیری می شود. حتی غول هایی مانند اینتل که مجموعه کاملی از سخت افزار شتاب دهنده شبکه عصبی و مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری را ارائه می دهد نیز در حال حاضر کار در زمینه بینایی رایانه را شتاب داده است.
عامل سوم در توانایی های هوش مصنوعی نهفته است. هوش مصنوعی شطرنج بازی می کند ، اتومبیل های نسل جدید را رانندگی می کند و در بسیاری از زمینه های دیگر معجزه می کند. چرا نباید از آن برای نظارت و تجزیه و تحلیل ویدئوها استفاده شود؟
بیشتر بخوانید: هایک ویژن نصب دوربین مدار بسته
آنچه هوش مصنوعی می تواند انجام دهد
سوال اصلی این است که در این مرحله از پیشرفت ، هوش مصنوعی در سیستم های نظارت تصویری چه کاری می تواند انجام دهد؟ در حال حاضر این تکنولوژی نمی تواند توالی وقایع را کاملاً تجزیه و تحلیل کند و “منطق” آنچه را که در میدان دید دوربین ها رخ می دهد را به درستی درک نمی کند. اما این احتمال وجود دارد که هوش مصنوعی طی چند سال آینده این کار را بیاموزد. با این وجود در همین لحظه نیز تجزیه و تحلیل شبکه عصبی می تواند اشیا را به خوبی تشخیص ، طبقه بندی و ردیابی کند ، حتی در صحنه های شلوغ نیز این تکنولوژی از دقت بالایی برخوردار است. بنابراین تجزیه و تحلیل ویدیویی اگر چه یک تکنولوژی نوظهور است و امیدواری هایی برای ما ایجاد کرده است اما هنوز تا طی شدن موفقیت در این مسیر راه بسیاری باقی مانده است.
به هر حال از هوش مصنوعی می توان در دنیای واقعی استفاده کرد تا:
پس از آموزش هایی که در مورد آن سخن گفتیم، یک شبکه عصبی ، می تواند از عهده کارهای دیگر مشابه نیز برآید. به طور کلی ، یک شبکه عصبی آموزش دیده در شرایط خاص به شدت می تواند مفید واقع شود. از طرف دیگر ، توسعه دهندگان یاد گرفته اند که چگونه هوش مصنوعی را سریع تر برای نیازهای یک پروژه خاص آموزش دهند و البته برای چنین آموزش هایی مهمترین شرط داشتن فیلمهای ویدئویی کافی است.
همچنین استفاده از هوش مصنوعی در تشخیص چهره و ANPR از مدت ها قبل شروع شده است. نوع دیگری از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی که بررسی خواهیم کرد، تجزیه و تحلیل رفتار است. این عملکرد ، احتمالاً بیش از هر عملکرد دیگر، نزدیک کردن سیستم های نظارت تصویری به درک آنچه در دوربین رخ می دهد است و البته پتانسیل این سیستم ها برای چنین کاری بسیار زیاد است.
تحلیل رفتار چگونه کار می کند
از نظر فنی ، تجزیه و تحلیل ویدیویی و تجزیه و تحلیل رفتار، هوش مصنوعی را با یک رویکرد الگوریتمی کلاسیک ترکیب می کند. یک شبکه عصبی آموزش دیده در مورد بسیاری از سناریوها می تواند موقعیت بدن ، سر و اندام انسان را در میدان دید دوربین مشخص کند. این الگوریتم اطلاعات بسیاری از داده ها را که حاوی توصیف وضعیت آنها هستند ، تولید می کند.
برای داده ها می توان شرایطی را تعیین کرد که حالت خاصی را تشخیص دهد ، مانند دست های بلند ، سجده یا خمیده. توسعه دهندگان می توانند از این ابزار برای ایجاد سریع ابزارهای جدید شناسایی برای شناسایی رفتارهای بالقوه خطرناک مشخص شده توسط مشتری یا مراجعه کنندگان به مکانی خاص استفاده کنند.
نحوه تجزیه و تحلیل رفتار
فردی که در کنار خودپرداز خم شده است می تواند یک تکنسین، نگهبان CIT یا سارق باشد. امنیت بانکی ایجاب می کند که در هر یک از موارد شرایط مورد نظر به دقت بررسی و اعلام شود. یا برای مثال فردی در موقعیت تیراندازی، همراه با یک کارمند بانک یا صندوقدار با دستان بالا می تواند یک سرقت را نشان دهد. این سیستم را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که به صورت خودکار هشدارها را با یک عکس نظارت برای پلیس ارسال کند تا آنها بتوانند تهدید را ارزیابی کرده و در صورت نیاز اقدام کنند. بسیار مهم است که پلیس هشدار را دریافت کند، حتی اگر کارمند قادر به فعال کردن زنگ خطر نباشد. دوربین مداربسته تحت شبکه بهترین دوربین مدار بسته
در بسیاری از موارد، توجه باید به یک فرد دراز کشیده بر روی زمین معطوف می شود. این می تواند کسی باشد که به کمک فوری نیاز دارد ، یا ممکن است کسی باشد که در یک مکان عمومی نامناسب خوابیده است.
همچنین می توان از تجزیه و تحلیل ویدیویی و در راس آن تجزیه و تحلیل رفتاری برای اطمینان از ایمنی محل کار استفاده کرد. به عنوان مثال، ردیابی اینکه آیا کارکنان هنگام استفاده از پله ها در یک تاسیسات تولیدی یا یک مکان ساختمانی ، از امینیت کافی برخوردار هستند یا خیر.
بنابراین تجزیه و تحلیل رفتار را می توان در هرجایی که امکان تشخیص برای این سیستم ها وجود دارد استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی ، عملاً هر ژست که نشان دهنده رفتار بالقوه خطرناک باشد ، قابل تشخیص است. پاسخ به موقع به زنگ هشدار کمک می کند تا از خسارات مادی یا در شرایط دیگر ، از تلفات جانی جلوگیری شود.
ما یک سیاست امنیتی در پیش داریم. چرا به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 نیاز داریم؟
داشتن یک سیاست امنیتی به خودی خود جلوی تخلفات را نمیگیرد. کارمندان باید آن را درک کنند و آن را عملی کنند.
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 ارائه آموزش و سوابق کافی برای همه کارکنان را تشویق میکند تا آنها بدانند از آنها چه انتظاری میرود. این میتواند از نقض امنیت تصادفی جلوگیری کند.
در اینجا میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد ISO 27001 کسب کنید.
ما بهعنوان یک شرکت پشتیبان ، حفاظت از ویروس و رمزهای عبور داریم ، پس چرا به امنیت اطلاعات ISO 27001 نیاز داریم؟
تهدیدهای امنیت اطلاعات فقط از طریق فناوری اطلاعات نیست. کارمندان ناراضی ، کارمندان سابق ناراضی ، مدیران فریبکار و رقبا میتوانند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی پیدا کنند و میتوانند از آنها برای آسیب رساندن به تجارت و اعتبار آن استفاده کنند. این میتواند عمدی یا تصادفی باشد. اطلاعات محدود به فرم الکترونیکی نیست بلکه شامل همه اشکال ارتباطات ازجمله کپیهای کلامی و چاپی است.
ایزو 27001 ارائه آموزش و سوابق مناسب به همه کارکنان را تشویق میکند تا آنها بدانند از آنها چه انتظاری میرود. این میتواند از نقض امنیت تصادفی جلوگیری کند.
در اینجا میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد ISO 27001 کسب کنید.
چه مدت طول میکشد تا گواهینامه ISO دریافت کنید؟
هدف ما یک دوره زایمان بین 6 تا 8 هفته است ، اما باز هم این میتواند از یک سازمان به سازمان دیگر متفاوت باشد. ما هرگز روند را به تأخیر نمیاندازیم ، اما میفهمیم که ممکن است اتفاقاتی بیفتد که میتواند به معنی کمی تأخیر باشد. ما این را هر جا که امکان پذیر باشد ، در اختیار خواهیم داشت. اما برای کسانی که به دنبال دریافت گواهینامه ISO در اسرع وقت هستند ، تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که گواهینامه ISO خود را در جدول زمانی استاندارد ما دریافت میکنید.
پس از قبول نقل قول و دریافت مبلغ واریز ، نامهای را در اختیار همه مشتریان خود قرار میدهیم که میتوانید برای مشتریان احتمالی خود ارسال کنید یا در مناقصه قرار دهید و تأیید میکند که وارد مراحل کار شدهاید و در مدت 6-8 کاملاً تأیید خواهید شد. هفتهها این معمولاً برای ادامه روند پیشنهادها کافی است. به دنبال این میتوانید یک نامه اظهار نامه بیان کنید که شما گواهینامه ISO را دریافت کردهاید.
اگر به اعتبارنامه UKAS نیاز دارید ، این فرآیند بهطور متوسط 6 تا 9 ماه طول خواهد کشید زیرا شما باید قبل از ارزیابی مرحله 1 توسط یک سازمان معتبر معتبر شواهد را جمع آوری کنید. ما میتوانیم با ارائه خدمات مشاوره ایزو به شما کمک کنیم تا سیستم مدیریت خود را برای ارزیابی توسط یک سازمان معتبر آماده کنید ، بنابراین شانس قبولی در ارزیابی را برای اولین بار افزایش میدهید. در اینجا بیشتر بدانید
چگونه میتوانم گواهینامه ISO دریافت کنم؟
روند 6 مرحلهای ساده ما صدور گواهینامه را آسان میکند!
هدف اصلی ما این است که روند کار را برای شما مشتری به سادهترین شکل ممکن انجام دهیم. ما یک ارزیابی اولیه از شرکت انجام میدهیم تا ببینیم شرکت در حال حاضر در رابطه با گواهینامه ISO انتخاب شده کجاست. بر این اساس ، ما مجموعهای از توصیهها را درمورد اینکه چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم آن را رعایت کنیم ، ارائه میدهیم (در صورتی که اقدامات لازم کاملاً ضروری نباشد ، تغییرات عمدهای ایجاد نخواهیم کرد).
سپس ما برنامهای را برای اجرای توصیهها (برای تکمیل در 12-12 ماه آینده) تدوین خواهیم کرد ، تا آنجا که ممکن است بسیاری از آنها را برای شما کامل کنیم ، و روشهای عملیاتی دستی و اجباری (مطابق با استاندارد مورد نیاز) را بنویسیم و سپس 6-8 هفته پس از بازدید اولیه ، ابتدا به ارائه مدرک با گواهینامه ISO خود مراجعه کنید.
از این مرحله به بعد گواهینامه خواهید گرفت. این دستگاهها بر بهبود مستمر متمرکز هستند ، بنابراین ما مرتباً از شما بازدید خواهیم کرد تا مطمئن شویم که با توصیههایی در مسیر درست قرار دارید و سال به سال آماده اعتبار مجدد هستید.
به چه استانداردهای ISO نیاز داریم؟
بیش از 20،000 استاندارد مدیریت مختلف وجود دارد ، بنابراین یافتن یک استاندارد مناسب برای کسب و کار شما گاهی اوقات طاقت فرسا است. بهترین مکان برای شروع مدیریت کیفیت ISO 9001 است ، زیرا این استاندارد اولیهای است که اکثر استانداردهای معروف دیگر بر اساس آن ساخته شدهاند. آنها بر روی خدمات مشتری متمرکز شده و اطمینان حاصل میکنند که مشتری خدمات موردنظر خود را به موقع و با هزینهای معقول دریافت میکند. بسته به فعالیتهای شرکت شما ، ممکن است استانداردهای اضافی "اثبات شده" ای وجود داشته باشد که شما ممکن است کار را تکمیل یا تکمیل کنید ، بهعنوانمثال:
ISO 27001 از دستگاهها ، دادهها و اعتبار شما محافظت میکند
ISO 14001 تأثیر شمارا در محیط کاهش میدهد
ISO 45001 به شما کمک میکند تا از کارمندان خود محافظت کنید
ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت میکند
بهترین راه برای تعیین سیستم مدیریت مناسب برای مشاغل شما بحث در مورد نیازهای خود با ما است.
برای استانداردی که در حال حاضر در وب سایت شما ذکر نشده است ، به گواهینامه ISO نیاز داریم ، آیا هنوز هم میتوانید کمک کنید؟
ثروت دانش و تجربه ارزیابان ما بدان معنی است که ما میتوانیم فراتر از استانداردهای اصلی ISO که ارائه میدهیم به شما کمک کنیم. برخی از نمونهها عبارتند از:
محصولات آرایشی و بهداشتی ISO 22716 - روشهای خوب تولید
ISO 13485 دستگاههای پزشکی - دستگاههای مدیریت کیفیت
بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است؟ اگر یک سایت وردپرسی دارید و به دنبال یک افزونه کاربردی برای بهینه سازی سایتتان هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. افزونههای زیادی است که برای بهینه سازی سایتهای وردپرس میتوان از آنها استفاده کرد. برخی از این افزونهها مانند افزونه سئو وردپرس yoast و All One Seo Pack بیشترین نصب و استفاده را میان کاربران دارند. یک مشاور سئو برای اینکه بتواند بهترین افزونه سئو در وردپرس را معرفی کند، پارامترهای مختلفی را میسنجد. به عنوان مثال افزونه مورد نظر اگر تعداد نصب بالایی داشته باشد، نشان از محبوبیت و کاربرد زیاد آن است.
یکی از افزونههایی که اغلب افرادی که خدمات سئو سایت ارائه میدهند از آن استفاده میکنند، افزونه سئو وردپرس yoast است. افزونه یواست به دلیل قابلیتهای کاربردی که دارد، به یکی از بهترین افزونههایی تبدیل شده است که یک مشاور سئو حرفهای معمولا استفاده از آن را توصیه میکند. این افزونه را میتوانید به صورت رایگان یا نسخه پولی آن را نصب کنید؛ بیش از 80 درصد قابلیتهای آن در نسخه رایگان در اختیار کاربر قرار داده شده است.
به عنوان بزرگترین مزیت افزونه yoast میتوان به سهولت نصب افزونه سئو وردپرس yoast اشاره کرد. همچنین برای افرادی که آموزشهایی در زمینه بهینه سازی سایت ندیدهاند، آموزش کار با افزونه سئو وردپرس ساده است. یک مشاور سئو با کمک این افزونه و پلاگینها میتواند با سرعت بیشتری سایت را بهینه سازی کند. اگر از خدمات سئو سایت استفاده کنید، سایت شما زودتر به جایگاه مورد نظرتان در موتورهای جستجو خواهد رسید. هدف استفاده مشاور سئو از این افزونههای سئو وردپرس و پلاگینها نیز همین است.
اگر قصد سئو و بهینه سازی سایتهای وردپرسی را داشته باشید، با یک جستجوی ساده با افزونههای مختلفی مواجه میشوید که هر یک کاربردهای متفاوتی دارند. اگر از یک مشاور سئو سوال کنید، ممکن است افزونههایی را که خود بیشتر با آن کار میکند را به عنوان بهترین افزونه سئو وردپرس معرفی کند. اما حقیقت این است که سئوکاران معمولا با توجه به تجربه شخصی خود، بهترین افزونه سئو را معرفی میکنند.
به عنوان چند نمونه از نام آشناترین افزونههای سئو وردپرس که اغلب سئوکاران و صاحبان سایتهای وردپرسی از آنها استفاده میکنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
به عنوان بهترین افزونه سئو وردپرس از نظر یک مشاور سئو حرفهای میتوان به افزونه Yoast اشاره کرد. در ادامه به معرفی بیشتر این افزونه و کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.
همانطور که در قسمت قبل اشاره کریدم افزونههای مختلفی وجود دارد که میتوانید از آنها برای سئو سایتهای وردپرسی استفاده کنید. اما یک افزونه کاربردی باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ اگر از خدمات سئو سایت که یک کارشناس سئو ارائه میدهد استفاده کنید، میتوانید از بهترین افزونه و پلاگینها برای بهینه سازی سایت وردپرسی خود بهرهمند شوید.
در غیر این صورت باید خودتان بهترین افزونه سئو وردپرس را انتخاب کنید و با کمک این افزونه سایتتان را بهینه سازی کنید. یک مشاور سئو برای انتخاب یک افزونه کاربردی و مناسب فاکتورهای زیر را در نظر میگیرد.
یک مشاور سئو حرفهای میتواند با کمک پارامترهای فوق، افزونهای را انتخاب کند که بیشترین کارایی را برای بهینه سازی سایت داشته باشد. افزونه یواست (Yoast) جزو افزونههای پر نصب و پر کاربرد برای سایتهای وردپرسی به شمار میرود.
به عنوان بهترین افزونه سئو وردپرس میتوان به افزونه yoast اشاره کرد. بیشتر افرادی که به دنبال نصب افزونه سئو در وردپرس هستند، پس از مشاوره گرفتن از یک مشاور سئو، افزونه yoast را نصب میکنند. اغلب سایتهای پربازدید برای سهولت در بهینه سازی سایت خود از این افزونه استفاده میکنند. یوست دارای دو نسخه رایگان و تجاری است.
بیش از 80 درصد قابلیتهای این افزونه در نسخه رایگان آن در دسترس کاربران قرار میگیرد. برای دسترسی به امکانات بیشتر میتوانید نسخه پولی آن را خریداری کنید. یکی از مشکلاتی که کاربران با برخی از افزونهها دارند، سازگار نبودن با زبان فارسی و راست چین نبودن پلاگینها است. در پنل تنظیمات افزونه یواست امکان تغییر وجود دارد تا کاربر در استفاده از این افزونه با هیچ مشکلی مواجه نشود.
یکی از اصلیترین دلایل محبوبیت و تعداد بالای نصب این افزونه ویژگیها و امکانات بالای آن است. افزودن افزونه سئو به وردپرس چندان نیاز به آموزش ندارد و خودتان نیز میتوانید این کار را انجام دهید. اما اگر سئوی سایتتان را به یک مشاور و کارشناس سئو بسپارید، سایت شما سریعتر میتواند رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب کند. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگیهای yoast، بهترین افزونه سئو سایت، اشاره خواهیم کرد.
به عنوان یکی از ویژگیهای بارز این افزونه میتوان به نصب و تنظیمات راحت آن اشاره کرد. همچنین آموزش کار با افزونه سئو وردپرس بسیار ساده است. اگر سئوی سایت خود را به یک مشاور سئو بسپارید، میتوانید حتی از آموزش سئو وردپرس استفاده کنید.
یکی از خدمات سئو سایت، نصب افزونه سئو وردپرس yoast و بهینه سازی سایت است که این اقدام باید از سوی کارشناس سئوی سایت صورت بگیرد. در صورتیکه از مشاوره سئو استفاده میکنید، از سئوکار خود بخواهید که برای سایت وردپرسی شما اقدام به نصب بهترین افزونه سئو در وردپرس کند.
یکی دیگر از امکانات افزونه یوست که توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده است، نمایش پارامترهایی برای سنجش سئو و خوانایی محتوای سایت است. در این افزونه فاکتورهای سئوی محتوا و خوانایی متن با چراغهای سبز، نارنجی و قرمز مشخص میشود.
این امکان برای افرادی که تسلط کامل بر سئوی محتوا ندارند بسیار کاربردی است. توجه داشته باشید که یک مشاور سئو برای بهینه سازی سایت به رنگ این چراغها توجه چندانی ندارد؛ این امکان وردپرس بیشتر برای افراد مبتدی که سررشته زیادی در سئو ندارند کاربردی است.
از دیگر ویژگیهای این افزونه، کاربری ساده آن است. حتی اگر از سئوی سایت یا سئوی محتوا سررشته زیادی نداشته باشید، میتوانید به سادگی با کمک این افزونه و چند آموزش ساده، سایتتان را بهینه کنید. نصب افزونه سئو در وردپرس و همچنین کار با این افزونه بسیار ساده است. اما اگر به دنبال بهینه سازی حرفهایتری برای سایتتان هستید، یک مشاور سئو میتواند در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی کند.
اگر سایتی دارید و درصدد این هستید که سایتتان رتبه خوبی در موتورهای جستجو مانند گوکل کسب کند، باید برای بیشتر دیده شدن سایتتان از خدمات سئوی سایت بهرهمند شوید. یکی از خدماتی که در این راستا دریافت خواهید کرد، نصب افزونه و پلاگینهای مورد نظر برای بهینه سازی سایت است.
یک مشاور سئو با بررسی دقیق سایت و تحلیل بیزینستان نیازهای سایتتان را به خوبی شناسایی میکند و در راستای بهینه سازی آن اقدامات لازم را انجام میدهد. اگر یک سایت وردپرسی دارید و میخواهید از خدمات سئو سایت استفاده کنید اما نمیدانید بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است، بهتر است از مشاوره سئو که توسط یک استراتژیست سئو ارائه میشود استفاده کنید.
توضیحات متا:
بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است؟ افزونههای مختلفی وجود دارد که برای بهینه سازی سایتهای وردپرسی میتوانید از آنها استفاده کنید. به عنوان بهترین آنها میتوان به Yoast اشاره کرد.
اگر ما بخواهیم مثل بچه های آن سر دنیا می توانیم رئیس خودمان باشیم .برای خود کسب و کار مستقلی داشته باشیم . تنها باید به مراحل اصلی توجه کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم . برای شروع از هفت مرحله زیر برای راه اندازی یک کسب و کار جدید استفاده نمایید. اینها مراحلی است که دوستان شما در اروپا و آمریکا به آن عمل می کنند و هر کدام برای خود ، کار پردرآمد و مستقلی دارند.
روز اول: برنامه ریزی
یک دفترچه برنامه ریزی کسب و کار تهیه کنید. در این بخش فهرستی از سرگرمی های مورد علاقه تان را بنویسید. بعد مهارت های مخصوص به خودتان را فهرست کنید.
سپس کارهای روزمره و مشاغلی را که با آنها آشنا هستید یا سریع می توانید یاد بگیرید و یادداشت نمایید. به ?? تا ?? نفر از دوستان و آشنایان زنگ بزنید یا با آنها دیدار داشته باشید تا بفهمید آنها به چه نوع محصول یا خدماتی نیاز دارند. فهرستی از نیازهای جامعه را بنویسید. فهرست نیازهای جامعه را با فهرست سرگرمی ها، مهارت های خاص و کارهای روزمره قبلی تان مقایسه کنید. فهرستی از کسب و کارهای ممکنی را تهیه کنید که شما می توانید با استفاده از استعدادها و مهارت هایتان برای برطرف کردن نیازهای مشتری انجام دهید. سه ایده کسب و کاری بسیار خوب که شما از آن لذت می برید و از همه سودآورتر است را انتخاب کنید. دوباره به سراغ همان ?? تا ?? نفر بروید. ببینید هر کدام برای هر یک از کالاها و خدمات در سه کسب و کار مورد نظر شما چه پولی پرداخت خواهند کرد.
روز دوم: سرمایه گذاری
تحقیقتان را مورد مطالعه قرار دهید و بهترین کسب و کار را برای شروع انتخاب کنید. در مورد این کسب و کار با والدینتان مشورت کنید. تا اطمینان حاصل نمایید آنها با طرح های شما موافق هستند.
بخش بعدی دفترچه شما توصیف کسب و کار نام دارد.
در مورد دو تا سه اسم مورد علاقه تان با دوستان گفت و گو کنید تا ببینید کدام یک بیشتر مورد قبول قرار می گیرد. – بهترین نام را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.
در دفترچه تان، کالا یا خدماتی که قصد فروش آن را دارید شرح دهید و بگویید چطور هر کدام منحصر به فرد هستند.
فهرستی از وظایف و کارهایی که برای اداره موفق کسب و کارتان لازم است تهیه کنید. فهرستی از مشاورین باتجربه یا منابع ارائه نظر با کمک در مهارت ها یا دانشی که نیاز دارید تهیه کنید.
تصمیم بگیرید آیا شما می خواهید تنها صاحب آن کسب و کار باشید یا شرکایی خواهید داشت. فهرستی از وظایف و مسوولیت های هر فرد تهیه کنید.
با سالن اجتماعات شهر یا اتاق بازرگانی تماس بگیرید و ببینید که آیا برای کسب و کارتان مجوز یا پروانه ای لا زم است اگر لا زم است با یک وکیل درباره مالکیت قانونی کسب و کارتان صحبت کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید دانسته باشید توافقنامه قانونی شرکت را امضا کنید.
روز سوم: استخدام کارکنان
فهرستی از تمامی اقلا م و تجهیزاتی که برای تولید محصول تان به آن نیاز دارید را تهیه کنید. برای هر یک از اقلامی که باید بخرید دنبال کمترین قیمت باشید و هزینه ها را در دفترچه تان بنویسید.
نمونه ای از محصولتان را تهیه کنید وآن را نشان دهید.
فهرستی از هزینه های عملیاتی کسب و کارتان تهیه کنید مانند (اجاره – تلفن – آب و …) بخش بعدی دفترچه شما بازاریابی کسب و کار نام دارد.
فهرستی از رقبای بالقوه کسب و کارتان را مشخص کنید توضیح دهید چگونه کار شما به شیوه ای متفاوت نیازهای شماست.
فهرستی از مهم ترین شیوه ها برای شرح دادن کسب و کارتان به مشتری تهیه کنید. هزینه کل تبلیغات برای آغاز کسب و کار را برآورد کنید و در دفترچه خود آن را بعد از هزینه های اولیه بنویسید.
هزینه های اولیه را بازبینی کنید و برآوردی نهایی از مجموع هزینه های اولیه کسب و کار خود داشته باشید.
روز چهارم: قیمت گذاری
فهرستی از منابع ممکن پول اولیه تهیه کنید. با والدیتان در مورد طرح شغلی تان بحث کنید. مجوز پروانه های لا زم برای راه اندازی کسب و کارتان را تهیه کنید.
روز پنجم: تبلیغات
به دفتر ثبت شرکت ها بروید نام کسب و کارتان را ثبت کنید.
یک شعار تبلیغاتی بسازید که با آن مردم به یاد کسب و کار شما بیفتند.
قیمت کالا وخدمات خود را مشخص کنید.
آگهی های تبلیغاتی کارت های کسب وکاری و نشان هایی را طراحی کنید که کسب وکار شما را تبلیغ کند. بیشتر به شیوه هایی توجه کنید که کالا های شما در زمان، پول، یا کار مشتری ها صرفه جویی کند. مواد لا زم برای ساختن محصولا تتان و تجهیزات اصلی برای راه اندازی کسب و کارتان را جمع آوری کنید.
روز ششم: مدیریت زمان
برای مراسم افتتاحیه دوستان و فامیل را دعوت کنید واز آنها بخواهید کسانی که ممکن است به محصول شما نیاز داشته باشند را به شما معرفی کنند و یک قرعه کشی ترتیب دهید و به برخی از حضار هدایایی بدهید. فرم های سفارش و رسیدهای مشتریان را آماده کنید. یک سیستم برای ثبت اطلا عات جهت پیگیری همه هزینه ها ودرآمدهایتان فراهم کنید.
روز هفتم: ثبت کردن
جایی برای مهمان هایی که برای قرعه کشی ثبت نام خواهند کرد قرار دهید.
یک سخنرانی ?? ثانیه راتمرین کنید تا در آن نام، نام کسب و کار و محصول اصلی تان را به مشتری ها بگویید . یک نمایش ? دقیقه ای از فروش را تمرین کنید تا شرح دهید چگونه محصولات شما عمل می کند و چگونه نیازهای مشتری ها را برطرف می کند.
از اعضای خانواده خود بخواهید تا سوالا تی که ممکن است مشتری ها از شما بپرسند را مطرح نمایند و شما تمرین کنید چگونه به این سوال ها جواب مناسب دهید. از مراسم افتتاحیه خود لذت ببرید. دوستانه برخورد کنید و به شیوه های مختلف به مردم کمک کنید. فهرستی از کارهایی که لا زم است سفارش هایی که در افتتاحیه درخواست شده است را ترتیب اثر دهید اهداف بیشتری را برای دو هفته بعد مشخص کنید سپس به خودتان تبریک بگویید ، شما یک رئیس هستید.
تحریک جوانهزنی در برنج توسط میدان مغناطیسی استاتیک (آبیاری مغناطیسی)
هدف از مطالعه حاضر تعیین و کمیت تأثیر محصول کشاورزی تولیدشده توسط یک میدان مغناطیسی ثابت در جوانهزنی بذرهای گیاه است در طی دورههای زمانی مختلف در معرض 250 میلیلیتر قرار گرفتند: ( 1 دقیقه ، 20 دقیقه ، 1 ساعت ، 24 ساعت) زمان لازم برای جوانهزنی 1 ، 10 ، 25 ، 50 و 75 درصد بهبود پیدا کرد
تأثیر میدانهای مغناطیسی بر رفتار دستگاههای زنده برای مدت طولانی موردمطالعه قرارگرفته است ، اما تأثیرات آن بر گیاهان فقط در دهههای اخیر موردمطالعه قرارگرفته است ، مکانیسم عملکرد میدان مغناطیسی بر روی گیاهان هنوز بهخوبی شناختهشده نیست.
فنهای فیزیکی مبتنی بر کاربرد میدانهای مغناطیسی در کشاورزی درحالتوسعه است. برای کشف مکانیسمهای عملکرد مغناطیسی در بافتهای گیاه و شناسایی کاربرد مفید آن ، به تحقیقات منظم و گستردهای نیاز است. اثرات مطلوب میدانهای مغناطیسی بر محصولات و عملکردهای مختلف گزارششده است. افزایش در تولید محصولات مختلف تحت یک میدان مغناطیسی پیداشده است. برخی از دانشمندان سعی کردهاند برخی از تأثیرات میدان مغناطیسی برریشهها مانند تغییرات در فعالیت بیوشیمیایی ، انحنا و مغناطیس گرایی را تعیین کنند. محتوای بیشتر آلبومین ، گلوتن و نشاسته دردانههای گندم در معرض یک میدان مغناطیسی توسط پتروفسکی(1996) به دست آمد. آلادژادیان (2002) دریافت که قرار گرفتن در معرض یک میدان مغناطیسی 150 میلی لیتر ، رشد اندام هوایی را تحریک کرده و منجر به افزایش جوانه زنی ، وزن تازه و طول اندام هوایی گیاهان ذرت میشود. یانو و همکاران (2002) القای یک میدان مغناطیسی استاتیک در انحنای اولیه ریشه تربچه را مشاهده کرد. ریشه ها نسبت به میدان مغناطیسی ساکن ، در مناطق گرمسیری واکنش نشان دادند .یینان و همکاران (2005) گزارش دادند که آبیاری مغناطیسی تأثیر مثبتی روی نهال های خیار مانند تحریک رشد و نمو نهال ها دارد.