شیشه سکوریت و شیشه لمینت چیست و چه کاربردی دارد؟

شیشه سکوریت و شیشه لمینت چیست و چه کاربردی دارد؟

شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین  و به روز ترین شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. شیشه سکوریت طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به شکل میگیرد. همانطور که میدانید شیشه های معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان را ندارند. بنابراین باید با استفاده از روش ها و فرایند هایی از شیشه های معمولی یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد. قبل از سکوریت کردن، شیشه های خام را به اندازه های دلخواه برش میدهند و این کار باعث ایجاد پنل های شیشه ای با اندازه های استاندارد میشود. امکان بُرش و شکل دهی یا سوراخ کردن شیشه ها بعد از وارد شدن شیشه ها به کوره عملا وجود ندارد.

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت یا شیشه میرال، همان شیشه نشکن( شیشه لمینت نشکن ) می باشد که به علت گذراندن مراحل مقاوم سازی در کارخانه به نام شیشه  سکوریت شناخته می شود. عملیات سکوریت کردن شیشه در کارخانه طی چندین مرحله انجام می شود. در ابتدا کار شیشه در ابعاد و اندازه مورد نظر بُرش داده می شود و بعد از آن پنل های شیشه ای بُرش داده شده وارد کوره هایی با درجه حرارت 700 درجه سانتی گراد می شوند. لازم به ذکر است که از دو نوع کوره جهت تولید شیشه سکوریت استفاده میشود. کوره المنتال و کوره کانوکشن. شیشه های تولید شده از کوره های کانوکشن از لحاظ کیفیت بهتر و صاف تر است و تفاوت این دو کوره فقط در کیفیت محصول نهایی است و از نظر مقاومت و شکنندگی هر دو در یک سطح هستند. بعد از طی کردن مرحله حرارت دهی و نرم شدن، شیشه نرم شده به داخل قالب شیشه ریخته شده و بلافاصله سرد می شود. فرایند سرد شدن شیشه با دمیدن فشار هوای سرد به شیشه صورت میگیرد. دمیدن هوای سرد باید به هر دو سطح شیشه اعمال شود. این فرایند خنک کردن شیشه باعث ایجاد شیشه سکوریت و امن میشود چرا که زودتر سرد شدن لایه های بیرونی نسبت به لایه های درونی باعث بالا رفتن مقاومت شیشه تولید شده می شود. این فرایند خنک کردن شیشه موجب مقاومت چند برابری شیشه سکوریت تولید شده نسبت به شیشه های معمولی می شود. در صورتی که فرایند ذکر شده در بالا به درستی بر روی شیشه اعمال نشود، شیشه سکوریت تولید شده کیفیت و مقاومت بالایی نخواهد داشت به همین دلیل شیشه سکوریت های موجود در بازار نیز از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. در ایران اولین کارخانه ساخت شیشه نشکن سکوریت با نام شیشه میرال شروع به کار کرد به همین علت برخی شیشه سکوریت را با نام شیشه میرال می شناسند. اما در واقع شیشه میرال نام کارخانه تولید شیشه سکوریت بوده است.

برش شیشه سکوریت

همان طور که اشاره شد باید قبل از فرایند حرارت دهی، شیشه مورد نظر را بُرش داد. از شیشه سکوریت در بخش های مختلف یک ساختمان می توان استفاده کرد. با توجه به مکان نصب و ابعاد آن و یراق آلاتی که بر روی آن نصب می شود، نیاز به سوراخ کردن شیشه یا برش و شکل دهی آن می باشد. بنابراین با ارسال اندازه های مورد نظر به کارخانه تولید شیشه قبل از عملیات مقاوم سازی شیشه، برش می خورد. بعد از بریدن شیشه سکوریت در ابعاد مورد نظر، شیشه برای ورود به کوره آماده می شود. در صورتی که شیشه سکوریت را بعد از عملیات برش دهیم شیشه به حالت پودر و تکه تکه می شود. بنابراین حتما باید اندازه گیری محل نصب شیشه توسط نصاب حرفه ای انجام شود. در صورت اشتباه در محاسبات، امکان برش دیگر وجود نخواهد داشت و موجب تحمیل هزینه دوباره و اضافی می شود. شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه نشکن و مستحکم مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است. شیشه میرال استفاده گسترده ای در شیشه بالکن،تراس، حمام، دودبند و … دارد. در کارخانه برای برش دقیق شیشه دستگاهی به نام CNC وجود دارد. این دستگاه شیشه را با دقت زیاد به ابعاد مورد نظر برش می دهد. چون دقت در برش شیشه سکوریت بسیار مهم است. علت این امر نیز عدم امکان برش دوباره بعد از سکوریت شدن شیشه می باشد. قبل از برش شیشه در کارخانه، شیشه باید از آلودگی و گرد و غبار پاک و شسته شود.

 

شرکت آنلاین دُر نماینده رسمی واردات انواع شیشه سکوریت با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. قیمت شیشه سکوریت بر اساس نوع شیشه و کیفیت آن ارزیابی میشود. میتوانید انواع شیشه سکوریت را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

-------------------------------

لینک عکس مرتبط

 

اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی، ایمن ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی همانطور که از اسم آن پیدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزنی به دلیل انشعابات گسترده تر، تیز و متراکم تر، ایمن ترین و مناسب ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان محسوب می شود. حفاظ های ساختمان روی دیوار ساختمان نصب می شوند و ضمن افزایش ارتفاع دیوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غریبه و سارقین محافظت می کنند. سارقین و افراد غریبه با مشاهده حصار شاخ گوزنی روی دیوار به هیچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زیرا آنها به خوبی می دانند در صورت بالا رفتن از دیوارهایی که مسلح به حفاظ شاخ گوزنی هستند، قطعا صدمه و آسیب خواهند دید و نیزه های بی رحم این شاخ گوزنی جراحت چندین شمشیر را بر روی بدن آنها خواهد گذاشت و در نهایت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ایستادن در کنار حفاظ شاخ گوزنی نیز  خطرناک و غیر ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزنی

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ های میله­ای قدیمی

حفاظ های میله­ای قدیمی به علت طراحی ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازیبا بودن، ایمنی کمتری نسبت به بالا رفتن افراد غریبه و سارقین از آن دارند زیرا سارقین با کمی دقت و بریدن و خم کردن میله­های نازک آن و حتی در بعضی موارد با کمک گرفتن از آن می توانند به راحتی از آن ها عبور کنند.، ولی این معایب، در مورد حفاظ شاخ گوزنی صدق نمی کند، زیرا این حفاظ در کنار طراحی بصری زیبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردی دارد و در تمام زوایایش مجهز به نیزه های تیز و برنده می باشد و به بی رحم ترین شکل ممکن به فردی که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتی که بتواند در کنار آن بایستد!) جراحات جبران ناپذیری وارد می کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزنی بوته ای

کیفیت و زیبایی حفاظ شاخ گوزنی

این حفاظ های شاخ گوزنی مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند واز این رو با انواع مختلف طراحی نمای ساختمان نیز سازگار می باشند. همچنین حفاظ های شاخ گوزنی بسیار با کیفیت هستند و رنگ آنها از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد به هیچ عنوان رنگ آنها از بین نمی رود و هرگز زنگ نمی زنند. همچنین این حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل قرار گرفتن انشعابات تصادفی آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالای ساختمان، همانند شاخه های بی برگ درخت که گویی در پشت ساختمان قرار دارند به نظر می رسند و از این نظر دارای منظره طبیعی می باشند. از زیباترین حفاظ های شاخ گوزنی، می توان حفاظ دو رنگ لیلیوم را نام برد که با داشتن گل های بی رحم تیز و برنده آن حداکثر حفاظت و زیبایی را درکنار هم برای مصرف کنندگان با سلیقه به ارمغان می آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزنی

از انواع حفاظ شاخ گوزنی می توان حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار و لیلیوم را نام برد که به ترتیب از راست به چپ قیمت آن نیز بیشتر است. از این میان حفاظ شاخ گوزنی پایین ترین قیمت را به خود اختصاص داده است و در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در مدل های دیگر علاوه بر امنیت بالاتر بر روی زیبایی آنها نیز طراحی انجام شده است تا بتواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بسته به ارتفاع دیوار و نوع حفاظ شاخ گوزنی مورد استفاده متغیر خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزنی نیزار

عوامت تاثیرگذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت این حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به امنیت بالایی که برای ساختمان ایجاد می کنند بسیار پایین و به صرفه می باشد. حتی در مواردی که دیوار ساختمان کوتاه می باشد، بالابردن ارتفاع دیوار با حفاظ شاخ گوزنی از بالا بردن آن با مصالح ساختمانی به صرفه تر است. عوامل زیادی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی موثر هستند که از جمله آن می توان به کیفیت جوشکاری، خمکاری و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت میله ­های فولادی آن (دارای حداقل ضخامت 9 میلیمتری و بالاتر) اشاره کرد.

 طبیعی است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزنی پیچیده تر باشد، کیفیت جوشکاری آن بهتر باشد (جوشکاری توسط گاز دی اکسید کربن)، رنگ آمیزی آن از نوع کوره ای الکترواستاتیک و با پودر با کیفیت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزنی)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بیشتری داشته باشد ایمنی آن نیز بالاتر خواهد بود و طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت. جوشکاری توسط گاز دی اکسید کربن نسبت به جوشکاری الکترود جوشکاری قوی تری است برای حفاظ شاخ گوزنی باید از مستحکم ترین جوشکاری، یعنی جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن استفاده شود. زیرا در صورت استفاده از جوشکاری الکترود برای حفاظ شاخ گوزنی، احتمال جدا شدن شدن میله ها از محل جوشکاری وجود دارد و در نهایت خسارات مالی جبران ناپذیری به شما وارد می کند. بنابراین خرید حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت و دارای ضمانت، اهمیت ویژه ای دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزنی زیبای لیلیوم

اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی

از آنجایی که می دانیم محصولات تقلبی فراوانی با حیله قیمت پایین تر در بازار وجود دارند و همینطور با توجه به اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غریبه و سارقین، طبیعتا خرید حفاظ شاخ گوزنی با ضمانت، از یک فروشگاه معتبر نیز اهمیت دوچندان خواهد داشت و خیال شما را از بابت کیفیت خریدتان آسوده می کند.

کارشناسان ما پس از بازدید از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب برای شما را که بیشترین امنیت مورد نیاز شما را برایتان به ارمغان بیاورد و با بودجه و سلیقه شما سازگار باشد به شما توصیه خواهند کرد. همچنین باید خاطر نشان کرد که با توجه به امنیت بالای این حفاظ های شاخ گوزنی حتی نصب این نوع حفاظ ها نیز کار خطرناکی است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنید  و نصب آن را به کارشناسان بیمه شده ما که در این امر تبحر لازم را دارند بسپارید

غرفه سازی مدرن و اجاره تجهیزات نمایشگاهی چه تأثیری در تجارت دارد؟

غرفه سازی مدرن و اجاره تجهیزات نمایشگاهی چه تأثیری در تجارت دارد؟

 

 یکی از چیزهایی که می‌تواند تأثیر خیلی زیادی روی کسب و کار و تجارت شما داشته باشد، داشتن یه غرفه ی مدرن است. اگر قصد زدن یک غرفه در نمایشگاهی را دارید پیشنهاد می‌کنیم به خواندن این مطلب ادامه دهید تا در مورد غرفه سازی مدرن بیشتر بدانید.

h6ct_w3.jpg 

انواع مختلف غرفه سازی مدرن

غرفه سازی مدرن انواع مختلفی دارد که دارای سادگی و زیبایی خاص خودشان هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا افراد حاضر در نمایشگاه جذب این غرفه ئ محصولاتی موجود در آن بشوند. یکی از نمونه های غرفه ی مدرن، غرفه سازی مینیمال است که در آن از تجهیزاتی که نیاز ضروری به ان ها نیست استفاده نمی‌شود و ساده است. در این نوع از غرفه سازی شکل های هندسی مثل مربع، دایره، مستطیل و ... به کار برده می‌شود. غرفه سازی مدرن مینیمال معمولاً بسیار ساده و به رنگ سفید ساخته می‌شود.

 

استفاده از یک غرفه ی مدرن چه مزایایی دارد؟

برای ساخت یک غرفه سلایق متفاوتی در افراد وجود دارد. خیلی ها عاشق سادگی هستند و استفاده از یک غرفه ی مدرن را انتخاب می‌کنند و خیلی ها نیز می‌خواهند با داشتن یک غرفه ی کلاسیک بزرگ بودن شرکت و بیزینس خود را به همه نشان دهند. به خاطر همین موضوع معمولاً شرکت های غرفه سازی هم غرفه ی مدرن و هم غرفه ی کلاسیک تولید و به مشتریان ارائه می‌دهند.

 

 

یک غرفه ی مدرن خوب چه ویژگی باید داشته باشد؟

یکی از چیزهایی که برای غرفه سازی مهم است زیبایی غرفه و داشتن مکانی برای نشستن است. برای داشتن یک غرفه ی زیبا با بازده ی زیاد شما باید از نگاه مشتریان به غرفه نگاه کنید تا بتوانید فروش زیادی داشته باشید. برای این کار می‌توانید از طرح های گرافیکی ساده و جذاب استفاده کنید. داشتن انبار و جایی برای عرصه کردن محصولات و خدمات از واجبات هر غرفه ای است.

 

نکاتی که برای غرفه سازی مدرن مهم هستند

هنگام ساخت غرفه باید بدانید که محل قرارگیری و موقعیت غرفه تأثیر خیلی زیادی در تجارت شما دارد. همچنین اگر محل غرفه مساحت زیادی داشته باشد باعث می‌شود طراح راحت تر و بهتر بتواند غرفه ی مد نظر شما را پیاده سازی کند. در حال حاضر بیشتر مردم سادگی را دوست دارند و از قدیم گفته شده که زیبایی در سادگی است پس سعی کنید برای غرفه سازی مدل مدرن را انتخاب کنید تا مورد پسند مشتریان  قرار بگیرید. برای غرفه سازی باید جای تمام کسانی که قرار است در غرفه حضور داشته باشند را مشخص کنید تا بتوانند متناسب با مسئولیت خود اطلاعات به روز شده ای را در اختیار مشتریان قرار دهند.

نمایشگاه ها یک مکان مهم و تاثیر گذار در نشان دادن محصولات و خدمات شرکت ها است، بنابراین همه ساله شرکت ها و موسسات تلاش می کنند تا در نمایشگاه ها محصولات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند تا بازدیدکنندگان را به خود جذب کنند. برای این کار بایستی طراحی غرفه شما بسیار مطلوب باشد تا همگان را به خود جذب کند ولی این کار بسیار هزینه بر است به همین خاطر ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی را به شما پیشنهاد می کنیم تا هم غرفه ای مطلوب طراحی کنید هم هزینه ها را کاهش دهید و به هدف خود از شرکت در نمایشگاه برسید. در این مقاله با تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز بیشتتر آشنا می شوید پس با ما همراه باشید.

 شهرت یافتن نام تجاری شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی

 

نیاز اساسی در هوای گرم به کولر گازی

اگر که چندان سابقه ی شرکت در نمایشگاه ها را ندارید و تازه می خواهید درآنها شرکت کنید این مقاله را کامل بخوانید. با اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید با کمترین هزینه به بهترین شکل ممکن در نمایشگاه ها حضو پیدا کنید و به هدفتان برسید. پیش از هر چیزی با اجاره کولر گازی دمای داخل غرفه را مطلوب سازید تا در فصل گرما بازدیدکنندگان بخاطر گرمای  داخل غرفه آن را ترک کنند. همچنین با این کار تهویه مناسبی ایجاد می کنید.

 

اجاره میز و صندلی نمایشگاهی

یک نمایشگاه کامل فقط نباید دارای محصول و خدمات تجاری باشد بلکه از خدمات رفاهی نیز باید برخوردار باشد. یکی دیگر از تجهیزات مهم نمایشگاهی میز و صندلی است. شما با اجاره میز و صندلی متناسب با دکووراسیون خود می توانید غرفه ای زیبا ارائه دهید. توجه داشته باشید که بازدید کنندگان نمی توانند مدت زمان زیادی را بایستند، انها نیاز دارد بنشینند و کمی استراحت کنند و با آرامش بیشتر به دیدن محصولات و گفت و گو با کارشناسان فروش بپردازند. همین طور می توانید با قرار دادن بروشور بر روی میز ها و مختصر پذیرایی نظر آنها را بیشتر جلب کنید. بنابراین اجاره تجهیزات نمایشگاهی در جلب بازدیدکننده بسیار تاثیر دارد.

                                            

 

 

آسایش چند ساعت میزبانی با اجاره مبل

دربعضی موارد بحث و گفت و گوی مدیران فروش با بازدیدکنندگان به قدری طولانی می شود که مدیر فروش خسته می شود ولی با اجاره مبلی متناسب با دکوراسیون غرفه، هم میزبان خسته نمی شود و هم بازدیدکنندگان. با اجاره مبلمان می توانید از هزینه های زیادی جلوگیری کنید و هم کار خود را راه بیندازید. به همین راحتی با اجاره تجهیزات نماایشگاهی می توانید در نمایشگاه ها شرکت کنید.

 

با اجاره تجهیزات پذیرایی کیفت را بیشتر کنید

اجاره تجهیزات پذیرایی برای شرکت در نمایشگاه ها تا حدودی ضروری است. تجهیزاتی مثل یخچال کوچک، آب سرد کن، چایی ساز شما را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان آماده می کند، همین طور برای نیروهایی که در غرفه کار می کنند بسیار موثر است زیرا با خوردن چایی خستگی آنها برطرف می شود و همین طور با خوردن آب یخ و شربت انرژی آنها برای صحبت با مشتریان بیشتر می شود و بازدهی کار به همان اندازه بالا می رود. با اجاره تجهیزات نمایشگاهی به همه ی اهداف خود میرسید.

 

با اجاره تلویزیونی محصولات خود را بهتر به نمایش بگذارید

شما می توانید با اجاره یک ال سی دی نه چندان بزرگ و متوسط و نصب آن درر داخل غرفه محصولات و خدمات خود در قالب یک تیزر به نمایش بگذارید تا بازدیدکنندگان با تمام محصولات شما بیشتر آشنا شوند. همین طور این کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان را بیشتر جلب خود کنید. یکی دیگر از ویژگی های این کار این است که به مدیران فروش این امکان را میدهد تا به وسیله تلویزیون محصولات و خدمات خود را بهتر به مشتری معرفی کنند. بنابراین اجاره تجهیزات نمایشگاهی کار شما را هم با کیفیت تر می کند هم کم هزینه تر.

منبع: تجهیزات نماایشگاهی